Wzmacniam siłę przekazu…
Co to jest public relations?
Definicji public relations jest wiele.
W największym uproszczeniu można powiedzieć, że public relations jest formą komunikowania się organizacji z jej publiką, jej otoczeniem.
Nie ulega zatem wątpliwości, że public relations to przede wszystkim działanie.
Jest to planowa, ciągła i prowadzona działalność polegająca na przekazywaniu przez organizację specjalnie przygotowanych w różnej formie informacji, w celu stworzenia w podmiotowym otoczeniu tej organizacji jej pożądanego obrazu, pozwalającego na lepsze zintegrowanie się z tym otoczeniem oraz ułatwiające realizację podstawowych celów organizacji.
Czym są działania public relations?
Precyzyjnie dobrane i ukierunkowane public relations są kluczowym elementem każdej udanej kampanii komunikacyjnej.
Wykorzystując podstawowe narzędzia public relations wspieram podstawową działalność, jaką jest public affairs.
W Państwa imieniu mogę uzyskać dostęp do właściwych dziennikarzy, przygotować stosowne treści komunikatów, a także organizować wydarzenia medialne, zapewniając zrozumienie Państwa problemu wśród kluczowych dziennikarzy i redaktorów, a w rezultacie wśród decydentów i osób wpływowych.
Rozumiem Państwa problemy.
Pomagam w tworzeniu strategii i planów komunikacyjnych dla organizacji oraz programów promujących wizerunek, a także budujących ich tożsamość.
Dobrą reputację znacznie łatwiej stracić niż zyskać, warto więc dbać o nią stale.
Istotnym czynnikiem wpływającym na reputację jest umiejętne zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych.
Pomagam też i doradzam, jak skutecznie zarządzać informacją w sytuacjach kryzysowych.
Zapraszam do współpracy
Przemysław Karlik